Wszystko do drzwi i okien
  • Infolinia (22) 51 52 111
  • Email: bok@simteq.pl
poradniki pomoc

Stan realizacji zamówienia

Na podany przez Ciebie ,podczas rejestracji, adres mailowy przysyłane są każdorazowo maile z aktualnym statusem realizacji Twojego zamówienia
Stan realizacji złożonego zamówienia możesz sprawdzić także logując się do swojego konta, w zakładce "Moje konto" -> "Zamówienia bieżące".

Potwierdzenie zamówienia
Po złożeniu zamówienia otrzymasz wiadomość mailową potwierdzającą przyjęcie zamówienia.
Jeżeli dokonujesz zakupu bez rejestracji, lub jako metodę płatności wybrałeś „za pobraniem" wówczas w celu weryfikacji otrzymasz wiadomość mailową z linkiem, który trzeba kliknąć w celu potwierdzenia chęci kontynuowania procesu zakupu.
Jeżeli wiadomość z linkiem do potwierdzenia nie dotarła, prawdopodobnie został podany błędny adres e-mail. Można to sprawdzić i poprawić logując się do swojego konta na stronie simteq.pl.
Jeżeli adres e-mail jest poprawny, a pomimo tego wiadomość z linkiem potwierdzającym nie dochodzi, sprawdź zakładkę SPAM w poczcie mailowej.
Jeżeli nadal nie otrzymałeś informacji z potwierdzeniem zamówienia, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta (BOK).

poradniki pomoc