Bezpieczeństwo dostawy
Każdy towar wysyłany przez nas jest ubezpieczony (obowiązuje do kwoty 5000 PLN brutto). Jeżeli chcesz ubezpieczyć przesyłkę powyżej 5000 PLN brutto skontaktuj się z biurem obsługi Klienta.
Przesyłki są oklejane firmową taśmą simteq ,żebyś miał gwarancję i pewność, że nikt ich nie otwierał po opuszczeniu magazynu..
Każdorazowo po odebraniu przesyłki od kuriera należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm lub plomb naklejonych na przesyłkę. W przypadku, gdy zachodzi podejrzenie uszkodzenia przesyłki lub, gdy plomby (taśmy) są zerwane należy odmówić odbioru przesyłki i skontaktować się z nami.
Jeżeli sposób zapłaty za przesyłkę został wybrany „za pobraniem" przed uiszczeniem zapłaty oraz pisemnym potwierdzeniem odbioru kurier nie może wydać paczki odbiorcy. Nie ma możliwości sprawdzenia zawartości przed potwierdzeniem odbioru, warto jednak poprosić kuriera o to by uczestniczył w sprawdzeniu zawartości przesyłki, upewniając się czy doszła w stanie nienaruszonym. W sytuacji gdy kurier odmówi, należy go poinformować, iż w przypadku uszkodzenia bądź niezgodności będzie musiał przyjechać ponownie w celu spisania protokołu reklamacyjnego.
Firma kurierska ma obowiązek sporządzenia protokołu reklamacyjnego z odbiorcą przesyłki w terminie 7 dni od jej doręczenia. Brak tego dokumentu może mieć negatywny wpływ na wynik rozpatrzenia reklamacji z tytułu uszkodzenia przesyłki w transporcie.
Przesyłki są oklejane firmową taśmą simteq ,żebyś miał gwarancję i pewność, że nikt ich nie otwierał po opuszczeniu magazynu..
Każdorazowo po odebraniu przesyłki od kuriera należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm lub plomb naklejonych na przesyłkę. W przypadku, gdy zachodzi podejrzenie uszkodzenia przesyłki lub, gdy plomby (taśmy) są zerwane należy odmówić odbioru przesyłki i skontaktować się z nami.
Jeżeli sposób zapłaty za przesyłkę został wybrany „za pobraniem" przed uiszczeniem zapłaty oraz pisemnym potwierdzeniem odbioru kurier nie może wydać paczki odbiorcy. Nie ma możliwości sprawdzenia zawartości przed potwierdzeniem odbioru, warto jednak poprosić kuriera o to by uczestniczył w sprawdzeniu zawartości przesyłki, upewniając się czy doszła w stanie nienaruszonym. W sytuacji gdy kurier odmówi, należy go poinformować, iż w przypadku uszkodzenia bądź niezgodności będzie musiał przyjechać ponownie w celu spisania protokołu reklamacyjnego.
Firma kurierska ma obowiązek sporządzenia protokołu reklamacyjnego z odbiorcą przesyłki w terminie 7 dni od jej doręczenia. Brak tego dokumentu może mieć negatywny wpływ na wynik rozpatrzenia reklamacji z tytułu uszkodzenia przesyłki w transporcie.