Anulowanie zamówienia
Anulowanie zamówienia możliwe jest poprzez kliknięcie na link „anuluj zamówienie" umieszczony w mailu potwierdzającym złożenie zamówienia. Jest to możliwe jest tylko do czasu skompletowania zamówienia przez magazyn. Po tym czasie anulowanie nie jest już możliwe.
Stan realizacji złożonego zamówienia możesz sprawdzić logując się do swojego konta, w zakładce "Moje konto" -> "Zamówienia bieżące"..
W razie problemów, w celu anulowania zamówienia prześlij informację przez formularz kontaktowy (po prawej stronie) podając numer zamówienia, lub zadzwoń do Biura Obsługi Klienta w godzinach: pn - czw. 8.00-16.30, pt 8.00 - 14.00 Tel. 22 5152111.
Stan realizacji złożonego zamówienia możesz sprawdzić logując się do swojego konta, w zakładce "Moje konto" -> "Zamówienia bieżące"..
W razie problemów, w celu anulowania zamówienia prześlij informację przez formularz kontaktowy (po prawej stronie) podając numer zamówienia, lub zadzwoń do Biura Obsługi Klienta w godzinach: pn - czw. 8.00-16.30, pt 8.00 - 14.00 Tel. 22 5152111.